JAAA

Fysatan, om man någonsin kunde lugna sig och slappna av? Ne varför det, att vara stressad och ha ångest är ju så kul? Jorå..

Har fixat och trixat ihop projektarbetet, lagt in allas delar, fixat lite på litteraturlistan osv. och skickat iväg den till övriga gruppen. Nu ska den granskas, kommenteras och redigeras. FYSATAN vad tråkigt det är. Sen ska den redovisas. Muntligt. I 30-40 minuter. Ja. Vad man längtar.

Kom mitt i allt på kompletteringsuppgiften och fick panik, tills jag fick ett svagt minne av att jag mejlade den igår? Haha japp, det gjorde jag. Skrev lite, fixade och trixade med rubriker så det helt plötsligt blev längre! Fantastiskt.

Nu ska jag packa ner lite kläder som ska med till Örebro imon. Insåg mitt på dan att det är söndag och att jag ska åka hem imon. Dessa 3 veckorna har flygit förbi och vad fan har jag gjort? Jobbat och pluggat. Woho vad bra det blev. Men jag lär inte gnälla när jag får lönen sen :D:D:D

Ishockeyn bjöd på en del frustration idag, vissa domare borde inte vara domare, så enkelt är det.. Satan vad arg man kan bli och det är så svårt att motstå att gapa och svära.. Haha, det är lite roligt.

Packa var det ja.. Längtar lite efter att åka tåg. Det är mysigt ibland. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0