Happy feeling

Känns som att det blev en lång dag. Jag, Maria, Monk och Jacob gick en lång promenad i kylan. Det va inte så kallt för mig eftersom jag hade bra skor och termobyxor. Ljuvligt. Jacob va helt underbar, fascinerad av att man kunde göra avtryck i snön med skor och armar. Haha :) Mindre roligt va det när Maria knuffade mig rakt in i en snödriva (ISdriva) när jag pratade med Lisa i telefon och totalt tappade balansen. Slog i knäet och kände mig som en invalid resten av dagen. Får se hur det känns och ser ut imon. Visst, jag putte henne först, vid en buske med mjuk snö, inte en meter hög driva som plogbilen tryckt ihop och va stenhård!! Haha, Maria ditt as. Men jag va med henne hela kvällen ändå, fastän hon skadade mig såååå. SNYFT.

Vi hade iaf en trevlig kväll men mkt tjöt som vanligt.
Jag är trött men vill inte sova. Känner mig plötsligt så himla glad och harmoniskt och vill inte lämna den känslan. Lär ju inte känna så när jag vaknar, speciellt inte när jag ska sova på luftmadrassen i natt. Ännu mera snyft.

I morgon är inget planerat, förutom plugg. Om jag kan få gjort iaf halva tentan kan jag nog snart få färdigt hela. Känner mig lite taggad faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0