Försök nr...

Att gå upp vid 9 va ju rena skämtet. Ibland vet jag inte hur jag tänker. Somnade väl iaf vid 2. Se ställde jag om kockan 3 eller 4 gånger innan jag tvingade mig upp.

Nu är det dusch som gäller, möta Maria och åka hem till Monk. Funderar starkt på att ta med mig mina termobyxor om vi ska u och gå. Vet inte hur kallt det är ute men det är fortfarande snö, vilket betyder att det inte är flera pluss iaf.

Ovanligt nog har jag inte pluggångest. Jag är inne i den fasen då jag har påbörjat tentan, känner mig stlt över att jag ens börjat och känner ingen stress. Sen gör jag inget på några dagar och sen är jag ett stressvrak igen. Jag behöver sno lite av Joachims självdisciplin och göra tentan med en gång så man kan vara ledg sen. Eller ja, skriva på projektarbetet. Hur arg blir man inte när man ser att 2 andra grupper i en annan klass redan lagt ut sina arbeten? Jävla show of. Skit ner er. Era arbeten suger säkert hundskit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0