Ikea

Idag va en sån dag som bara försvann. Vi åkte till IKEA vid halv tio, jag, Niclas och Maria. Blev färdiga där strax innan tolv, käkade och åkte hem. Det va inte kul att bära upp allt men det gick snabbt :) Packade upp småsakerna, tog en dusch och Niclas & Maria började sätta ihop saker.

Lillebror Jonatan fyllde 3 år igår så det va kalas för honom kl.14. Va där en stund och sen hämtade Niclas mig igen, hämtade Maria, handlade lite på Maxi till maten, åkte hem till mig och började greja. Monk och Wilma kom efter en liten stund och då satte vi igång med maten medan Niclas, Maria & Jacob satte ihop byrån :) Käkade, gick en sväng till Maxi, Niclas och Maria jobbade på och satte ihop vardagsrumsbordet. Jag har alltså inte varit med och satt ihop någon utav de möbler jag köpte idag, haha. Ganska skönt att slippa! Men jag flyttade på sängen helt själv iaf. Dem gjorde ett bra jobb :D Nu är det bara hyllorna kvar, har inte helt bestämt mig hur de ska sitta. Jag vet vart med inte exakt hur.. Får klura på det några dagar..

Monk & co åkte hem lite efter sju, jag och Maria satt sen och pratade om allt möjligt som vanligt. För att sammanfatta var det en kanondag och nu är jag helt slut. Vill sticka lite mer men jag orkar inte. Vill naaana.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0