Jaeintbitter


Så va man sjuk igen. Wiho. Men nu ska det inte bli ett sånt där gnälligt inlägg. Jag är faktiskt ganska pigg och bortsett från värken i kroppen så mår jag hyfsat bra. Jag får ju skylla mig själv som pressar min kropp genom att både ha en tung uppsats att få färdig och jobba orimliga tider. Men nu ska jag vara ledig tills på fredag kl 21 :D

Jag är så grymt sugen på en Iphone 4. Har vart totalt ointresserad av alla touch-telefoner och är fortfarande inte säker på hur hållbara de är och om jag kommer tycka om den. Det som lockar är ju att den är så smidig med internet och allt.. Och det är ett väldigt bra studenterbjudande.. Får fundera lite till..

Snart kommer familjen hit, Anders ska kolla på mina elementen som är iskalla.. Golvet är iskallt och det är inte alls kul. Får väl hoppas att han kan lösa det så jag slipper ringa fastighetsskötaren och få skit för att jag stängt av elementen i somras.. Det ska man ju tydligen inte göra med dessa element. Wopsidaisy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0