Timmar

Egentligen borde jag sova en stund nu så jag orkar vara vaken till typ 13 imon.. Annars får jag vara vaken i typ 21 timmar, sova några och sen jobba 10. Jaja. Vi får väl se hur det går!

Imon ska jag och Monk på vårat andra möte på Folksam, ska lära oss mer om hur man pensionssparar och hur man placerar i fonder :) Förhoppningsvis tar det inte för lång tid för jag tänkte att jag skulle hinna till Nordea sen och de stänger ju 13.

Va hos Monk & co en stund. Jacob härjade, han va i lagoom extas när jag, hans mormor och favoritfarbror Robin va där! Haha :) Grejade lite med Monicas dator och min, sen såg vi den nya "Karate Kid", ingen höjdare men några skratt blev det ju iaf!


Sötnosen på Lygnared häromveckan :)

Nu är ju den vanliga frågan vad man ska sysselsätta sig med hela kvällen. Finns ju inte mkt att göra vid datorn så jag får väl ta tummen ur och greja lite med alla kort jag skrivit ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0