Kognitiv

Just nu försöker jag vara kognitiv, tänka på här och nu och hur jag kommer vidare. Jag accepterar att det är vad det är, bestämmer mig för att plugga stenhårt och göra det bästa jag kan. Nästa stund vill jag bara skrika och slänga datorn i golvet.

Nu vill jag ha onsdag. Fuck juni 2011. Ge mig onsdag 28 april. Då har jag skickat in helvetet och slipper skriva någon mer rapport tills hösten!! Det ska firas. Som vanligt. Vill fira det med dunder och brak. Eller helt enkelt genom att spendera kvällen fram TV:n med mitt mario kart som jag ännu inte spelat. Ska INTE koppla in Game Cube:t förrän på onsdag, då kommer jag fastna.

Nu ska jag få färdigt stycket om den förbannade systemteorin så jag kan gå vidare till nästa del. Jag är inte stressad. Jag är fullt harmonisk och lugn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0