Uppe..

Ja, nu är jag uppe.. Somnade väl vid 3 i natt så jag fick verkligen tvinga mig själv upp.

Håller på och mejlar med studievägledaren på universitetet och jag blir bara mer och mer förvirrad för varje mejl. Hon skriver så kort och koncist så man får försöka lista ut en del själv. Det hjälper ju inte att utbildningsplanen på hemsidan inte stämmer, där står det att vi har praktik på höstterminen.. Har jag fattat allt fel? :/

Idag kommer nya lägenheter ut på Alingsåshem, det är lite läskigt. Tänk om det finns en ledig lägenhet som är helt underbar men ledig en eller två månader innan jag ska flytta? Usch vad ledsen jag kommer bli.

Känner mig helt död, min kropp är inte vaken..




Jag vill ha rooligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0