Kärleeek

Har precis sett "He's just not that in to you", härligt film! Den fick verkligen med det underbara med kärleken, de stunderna när kärleken är som tydligast och störst. Det är en sån film man egentligen inte ska se, den är farlig och får en att drömma om något som man vet kan få men som försvinner med vardagen.
Usch jag känner mig så filosofisk när jag ser kärleksfilmer. Får ett pirr i magen och känner känslan av hur det är att vara kär. Inte särskilt ofta, men stunder som nu så saknar jag det.



Enough about that, man kan tänka på det hur länge som helst.
Nu ska jag krypa ner i min underbara säng och förhoppningsvis drömma ljuvliga drömmar utan ex, ångest eller konflikter, vakna upp utvilad, packa det sista och sen bege mig till tåget!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0