Insikt?

Eftersom jag blev så satans arg igår när TV:n inte kom så har jag inte velat ha några förväntningar denna gång, därav har jag inte direkt tänkt på att den ska komma idag. Nu slog det mig och jag blev både nervös och förväntansfull :) Lite dumt att planera en spelkväll samma kväll men jag får väl antingen vänta med att koppla in den eller så får gästerna spela utan mig en stund ;) Får seee.

Sängen är bäddad, bordet är halvstädat och jag har slängt ett öga på boken 834636476348374 gånger och suckat, klumpen har växt i magen och här sitter jag. Måste meddela varje liten puttinuttigrej, det är ju en "anledning" att inte plugga. Hur fan har jag klarat mig tidigare 3 terminer? Får man ens vara sånhär?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0