Back home for a moment

(Det här inlägget skulle ha publicerats för över 5 timmar sen)

Har nyss kommit hem, har hunnit äta frukost nu också. Höll på att ramla av stolen nyss när jag satt här så fridfullt och åt och helt plötsligt börjar någon borra!! Hade inte en tanke på att de renoverar i lägenheten under, men det låter som att dem är i min lägenhet. SUCK.

Men jag ska ju inte vara hemma mer än 15 minuter till sen ska jag iväg till skolan. Usch vad stressad jag är. Jag är alltid stressad men det är bara jobbigt när jag märker av det, haha.

Från Alingsås och hit hade jag med mig min stora bag från Ullared som är hemskt stor. Det tyckte jag va pinsamt (!). Jag förstår inte varför jag tycker det är pinsamt att ha mycket packning. För att det tar plats? För att det kan bli bökigt på tåg/buss? Jag fattar inte, jag har ju inga problem med att rapa hejvilt överallt och ingenstans men att ha med en stor väska är sååå hemskt. The mind is a fucked up thing, typ.

Nu ska jag gå ner och fylla på miss busskort och köpa en chokladbit, åka till skolan och  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0