Mindre taggad

Folk är på sammanträde, har gått för dagen eller svarar helt enkelt inte. SUCK. Varför började jag inte tidigare? Nu är jag iaf grym på att ringa, det är inte en skräck längre.
Ringde dessutom till Tele2, har försökt beställa ett abonnemang men det har inte funkat och jag hade totalt glömt av att ringa dem och fråga vad som är fel, gjorde det idag, det tog typ 1 minut för henne att fixa det så nu är det beställt! Underbart. Mindre roligt att vänta i 17 dagar men med tanke på hur mkt pengar jag kommer tjäna in på det när jag väl får det så kan jag stå ut.

Nu väntar jag på att bli uppringd av en barnmorska, sen ska jag ringa någon handläggare i Borås tror jag det va, sen ska jag plugga eller städa till klockan 13 då jag ska ringa nästa person som kommer tillbaka från sammanträde.

Nu ska jag nog äta frukost, hungern börjar komma :)




Jag vill ha vår och sommar..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0