Galet


Jag hatar denna dagen. Man får pengar och har för många räkningar att betala. Hade jag inte vetat att jag får lön om 2 dagar hade jag gråtit nu. Men detta är en sådan sak som är självförvållad, typ. Denna gången va det inte en hög räkning från typ Ellos utan från Bokus, böcker måste jag ju ha. Men hade jag inte slarvat förra månaden så hade denna månaden vart mkt bättre. Jag får skärpa mig, måste ju börja spara nu. SERIÖST.

Förövrigt är alla tågresor beställda!! Helt fantastiskt skönt. Åker till Alingsås i eftermiddag, åker hem på måndag. Sen är biljetten vid jul bokad, den va dyr men jag betalade den med sj-poäng så den blev gratis :D SKÖNT. Va så duktig att jag bokade resan hem i januari också. Vilken framförhållning. Men det är så förbaskat dyrt vid den tiden på året så egentligen är jag nog sent ute, vissa bokar ju sina hemresor vid jul redan på sommaren.

Nu ska jag lägga in all ren tvätt, äta, plugga, duscha, packa. La mig väldigt tidigt igår så jag hängde inte ens upp den blöta tvätten :O Men det hjälpte inte att lägga sig tidigt, jag fick väl lite mer sömn men jag vaknade inte färre gånger än tidigare nätter. Av någon anledning tror jag att det blir bättre av att åka till Alingsås. Det kan ju bli det, kanske hjälper att ha folk runt sig, jag kanske blir lugnare då. Vi får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0