Drygt


Detta är en söndag i all bemärkelse. Den drygaste dagen på länge. Med tanke på hur underbar gårdagen va borde denna dag också varit bra. Men nej. Har mest vart ångestfylld och händelselös. Intalade mig själv att jag behövde en slapp dag med lagom plugg. In my ass. Det slutar bara med att jag sitter här och är bitter för att jag inte gjort något. Att jag pluggat fram och tillbaka räcker inte, måste plugga hela tiden annars är det ångest.

Nu ska bitterfittan här äta kvällsmat, föna håret så hon slipper vakna upp med krull imon, planera veckan ännu mer detaljerat och ge sig själv lite mer ångest innan hon lägger sig i sängen och vrider och vänder i x antal timmar tills hon somnar.

Wunderful, indeed.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0