Underbaar kväll

Denna dagen har varit underbar. Den vetenskapliga studien blev färdig och inlämnad, hittade present till Monk + kort, mitt hem är skinande rent och prydligt och kvällen med vännerna hos Sara blev helt underbart kul.

Vi spelade först "när och fjärran", jag känner mig som en lika stor idiot som vanligt men som tur är kan jag driva med mig själv och ändå ha kul. Ibland lyckas man ju gissa rätt :) Patrik den jäkeln har alltid sån tur, man ska inte spela spel med honom :P Sen kom Sofia, Gentiana och Tip :D
Jocke blev blond och underbart full, han blev alltså inte blond av alkoholen utan färgade håret. Och förstörde Saras dyra handduk! Haha. Jag älskar att Jocke kan släppa loss så som han gör och bara vara sig själv, jag känner mig så bekväm med honom, han är min ängel :)



Nu ska jag sluta hylla mina vänner och packa det sista inför hemfärden imorgon. Jag kommer vara stressad som ett as imon fastän jag vet att jag kommer hinna. Om nu pappa och bror inte åker tidigare än de sagt, men de får vänta då. Skönt att slippa ta med resväskan till skolan!

Godnatt vänner. Nästan gång det blir några ord ifrån mig är jag nog i Alingsås :) Och då ska även jag färga håret. Nu jeflar, jag har fegat ur i ett år men nu ska den färgen få besudla mitt hår. Hoho, spännande.

Jag är så glad, jag mår så bra, jag har allt jag vill ha och förtjänar och lite till!! Jag älskar dessa stunder då jag känner mig väldigt lycklig och tillfreds med allt. Vill bara tillägga att jag inte är full, hade inte tillräckligt med alkohol för det ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0