Tjolahoppsansaaa

Har solat, känner mig dock inte brunare.. Alltid lika besvikande. Jag är så klen, orkar sitta i solen i fem minuter och sen är jag för varm och tycker att jag ahr solat i en evighet. Fick nog färg på benen iaf..

Har städat, diskat, ätit, pratat med mamma, Maria och Monk under dagen :) Nu vill jag gå ut på en promenad, vet inte om jag vågar med tanke på foten som inte är helt bra ännu.. Men en kort, långsam och försiktig promenad borde väl gå bra. Vädret är så underbart, vill inte vara inne när det är 27 grader varmt och vindstilla!!
Frågan är om jag ska gå ut nu eller fråga familjen om de vill ut och sträcka på benen efter den långa bilresan? Det vill dom nog, så slipper jag gå själv :)

Kanske ska börja packa ner kläder i sopsäckar.. Så jag slipper stressa med det på söndag typ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0