Sooovmorgon

Ojoj. Kvällen hos Hannes va kanon. Supergod mat, härligt sällskap, godis och underbar efterrätt som vi fick efter sisådär 3 timmar! Haha. Jag va dock supertrött och fick huvudvärk mitt i allt men det berodde nog på allt skrattande!
Somnade som en stock när huvudet landade på kudden lite efter 02 och vaknade 12 timmar senare! Hade lite sömn att ta igen. Nu känner jag mig ganska utvilad.

Nu ska jag leta reda på mina mysbyxor och den slappaste tröjan jag kan hitta och åka till Lisa :)

Förövrigt känns det som att jag är den enda som inte bryr sig ett skvatt om att AHK vann SM-guld igår.. Och Madde då ;) Det va det första man såg när man loggade in på facebook, alla hade skrivit något om det. Folk man inte hade någon aning om att de ens visste att handboll fanns va superengagerade. Jaja, roligt för eeer.

Hejdååå

Kommentarer
Postat av: Lina

men sanna då, de va ju skit kul att dom vann!!

2009-05-10 @ 21:25:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0