Soffan

Har vart en sväng hos Lisa. Skönt att bara inte göra något. Vi lagade våran specialitet och spelade kort :)

Nu är jag hemma igen och sitter i soffan med mamma och Anders. Riktigt lugn och härlig dag :) Fast lite jobbigt eftersom jag gick upp vid två, dagen blir så vääldigt kort och konstig. Man förlorar en hel dag.

Annars är det lugnt. Är överlycklig över min telefon och den är med mig överallt och jag pillar på den hela tiden. Imorgon blir det dags att ta tag i kompletteringsuppgifter och på så sätt bli av med lite ångest. Den jobbigaste ångesten över pengarna kan man inte göra så mycket åt. På grund av det har planerna ändrats en del, vill de att jag ska jobba natt nästa helg kommer jag ha hög ångest eftersom jag inte har råd att åka hem då som jag hade tänkt. Lär ju inte ha sån tur att pappa ska åka hem på fredag och sen tillbaka på söndag. Vi får väl se hur det blir.
Har jag tur så är det lite folk i Örebro då så man kan passa på att umgås ordentligt, det blir ju den sista helgen där då.

Nu ska jag nog lägga mig snart, innan jag hinner bli pigg.




Lördagens "outfit"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0