Rullar på..

Middagen blev god! Glömde receptet på pajdegen men jag fick ihop den ändå. Familjen blev nöjd iaf :)

Nu har jag kommit igång ordentligt med hemtentan iaf... Eller ja, jag har inte direkt öppnat någon bok och börjat använda mig av litteraturen men det ska göras snart..

Från och med nu ger jag mig själv Facebook-förbud. Statusar som "satsar på att bli färdig med hemtentan idag" eller "är snart färdig med tentan" får mig inte peppad, glad och motiverad utan snarare förbannad, vill ge upp och känner mig sämst.
Den blir nog bra. Jag gör så bra jag kan med tanke på omständigheterna + min dåliga självdisciplin, går det inte vägen så gör det inte. Jobbigare än så är det inte, jag kommer inte dö, världen kommer inte gå under och jag kan nog gå färdigt utbildningen ändå ;)

Egentligen borde jag väl inte men om ca 3 timmar åker jag till Lisa. Jag ska plugga där också, med lite fler pauser än vanligt bara ;) Det blir nog bra. Engagemanget för tentan är sisådääär just nu..


Förövrigt fyller Daniel 20 år idag! Har grattat honom och lovat att sjunga för honom, inte så smidigt att lova det men äsch ;) Jag vill också fylla 20 igen, och fira ordentligt. Fast det innebär ju att jag först måste skaffa vänner som ställer upp och inte har tusen anledningar att inte följa mina önskemål. Yeahyeah, another lifetime...

Tillbaka till plugget..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0