Nattinatt


Ballar av stål va ingen höjdare, hade det i bakgrunden.

Ska stänga av datorn strax. Kan inte bestämma mig för om jag ska sova eller greja med almenackan.. Är väldigt trött.. Men samtidigt väldigt sugen på att pyssla med den. Hmm.

Har ju hela dagen på mig imon. Ska vara hemma, gå igenom den vetenskapliga studien inför onsdagens slutliga redigering. Ska tvätta och städa hela lägenheten samt laga mat + matlådor. Härligt med en hemmadag. Det är ett underbart avbrott från all stress.

På onsdag ska jag träffa Jocke och Sara :) Lite alkohol står på schemat och sen får man väl se vad som händer. Jag hoppas på en skön hemmakväll med alkohol och tjöt, va längesen. Om det är fint väder kan vi ju grilla ute på min gård om vi ska vara här :) Mys.

Ne nu ska datorn stängas av.. Förhoppningsvis får jag igång den stationära imon, den strejkade förut och jag har inte vågat sätta igång den igen, vill inte förstöra min härliga dag med panik!

Godnatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0