I Alingsååås

Igår hade vi en föreläsning av tjej från Indien som samarbetat med universitetet i 15 år, elever från socionomprogrammet kan åka dit och göra sin praktik. Väldit roligt. Sen filmade varandra igen, svårt att hålla sig för skratt men det är lärorikt.

Åkturen med pappa och bror var väldigt trevlig :) Längesen jag pratade så mycket med min far, vi får ju sällan möjlighet till det (snarare att vi inte tar den kanske). Va skönt att slippa åka tåg och bara se träd, nu såg man ju asfalt och andra bilar också, haha.

Hejade snabbt på pojkarna hemma sen mötte jag Maria och Madde hämtade upp oss, vi skulle till Maxi och köpa hårfärg till mig. Väl där letar vi reda på Monk som hade vart hos frisören, väldigt fint :) Sen köptes min hårfärg och vi åkte hem och färgade. Jag va grymt nervös. Men håret blev mörkrött som jag ville. Eftersom jag hade utväxt, ofärgat hår, i botten så är det mer rött där och längre ner i håret ser det ut som innan typ. Men jag är nöjd, det skimrar mer rött :)



Sen blev det en tur till Hannes nya hus. Hur snyggt som helst, det väcktes lite avundsjuka inom mig och helt plötsligt kändes inte min lägenhet lika snygg. Haha. Diskmaskin hade han också, jefla siiit. Menmen, Vi drack te och tjötade om folk och gamla minnen :) Mysigt.




Nu kommer strax Monk och hämtar upp mig. Hoppas att jag från en avi från posten idag så jag kan hämta ut min nya mobiiil :D Så ska den väl laddas i 24 timmar :( Ska ju ändå jobba imon, men jag vill ju ha den ikvääll.. Jaja, man kan inte få allt.


Ska lägga upp bilder sen på häromkvällen hos Sara, hårfärgningen och gårdagens mys hos Hannes hade jag tänkt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0