Hemtenta, Anna, Alingsås

Dagen började extremt dåligt. Magkatarr och extrem smärta i foten. Fick hoppat runt och gjort det sista innan jag kunde ge mig iväg till bussen.
Föreläsning, med 4 personer från fältet som gav oss etiska dilemman. Det va 2 dilemman och man ska nu välja ett att skriva hemtentan om. Spännande och intressant men känns som vanligt som att man uppfattat det, inte vet hur man ska göra och kommer misslyckas. Jaja, det blir nog bra.

Sen blev det lunch med vännerna och härliga diskussioner om missbruk, hemlöshet, den förbannade Janne Josefsson och liknande. Sen åkte jag in till stan och mötte Anna som var här och hämtade sin balklänning :) Stackarn hade fått gå runt i stan helt själv, i ösregnet. Vi fikade, hämtade klänningen och gick till stationen och väntade på tåget. Va trevligt att ha sällskap på tåget för en gångs skull :)
Jag är imponerad av Anna, hon förlorade sin mamma i cancer för 2 år sen och trots det har hon klarat sig otroligt bra! En stark tjej :)

Nu sitter jag i soffan och är extremt godissugen. Ångrar djupt att jag inte gick till gottis innan det stängde..

Kommentarer
Postat av: anna

det var roligt att träffas :)



det var inte cancer utan hjärnblödning bara så du vet, hoppas det ordnar sig med foten & så :) kram

2009-05-20 @ 18:18:24
Postat av: Sanna Rosvall

Ja det var de verkligen :)



Förlåt, blev lite förvirrad av att vi pratade om så många olika sjukdomar!

2009-05-20 @ 22:23:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0