Helgen är över

Sitter på tåget, åker baklänges igen. Ska fråga någon på SJ varför man kan välja vart man vill sitta (kupe, salong, osv.) men inte framlänges eller baklänges. Det är ju helt idiotiskt och jag vill iaf ha ett svar. Jag har vant mig och är inte lika åksjuk längre men det finns ju många som är åksjuka. Nu jeflar.



Annars är jag mest väldigt glad över att helgen har varit helt underbar! Den kändes längre än vad den va, jag fick gjort allt jag ville och det blev bättre än jag trodde. Speciellt glad över att jag träffade Lisa och att vi hittade tillbaka till varandra på ett sätt som vi inte gjort på längelänge. Man glider så lätt isär, hänger inte med i varandras liv och det blir komplicerat så då skiter man i det. Men nu har vi tagit ett stoort steg i rätt riktning :)



Och MonkiBonk gjorde mig lika glad som vanligt :) Älskar att jag bara kan "vara" med mina vänner, man känner inte alltid att man måste hitta på något, vara glad konstant eller så. Jag har det bra jag :)



Nu har jag som sagt mitt sommarschema, får antagligen lite jobb nu i maj, både dag- och nattpass :D Nu ser jag ljuuset, snart är det sommarlov och jag känner att jag har något att se fram emot!



Nu dör snart das computer här, kanske ska fråga SJ varför det inte finns kontaktuttag? Det finns ju för rakapparater på toaletterna, för ALLA brukar ju raka sig på tåget, verkligen jätteofta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0