Heelg

Fick en lång och konstig sovmorgon. Skulle upp innan nio och åka till skolan, klockan ringde och jag var supertrött och ville verkligen inte upp. Mitt i allt skíckar Nathalie sms och berättar att hon ska till läkaren klockan 10 så vi ska höras efter det. JAg blir superglad, stället om alarmet och somnar om. Sen utan anledning snoozar jag, ställer om, snoozar, ställer om flera gånger när jag egentligen bara kunde satt alarmet på 11 och sovit i lugn och ro tills dess..

Jaja, vi bestämde iaf att vi ska ses på måndag istället. Segt att sitta på en fredagseftermiddag när det är kanonväder och hon behöver vila. Så nu ska jag ta på mig något bra att sola i och ge mig ut på balkongen :)

Sen blir det att sätta sig och greja med kompletteringarna på den vetenskapliga studien, städa lite och invänta familjen som kommer ikväll :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0