Godmorgon

Självdisciplin är något jag inte har, det konstaterar jag varje dag men gör inget åt det. Vad ska man göra? Läste en gång att man kan träna upp det genom att använda sig av en kortlek, man ska sakta lägga ett kort i taget i en hög tror jag, efter en stund blir man rastlös och vill ge upp men då ska man fortsätta. Känns faktiskt som att det skulle funka perfekt för mig. Ska komma ihåg att prova det någon dag...

Iaf, ställde klockan på 9.00, snosade till 9.10 sen stängde jag av den, vände mig om och sov en stund till.. Kom upp lite innan 10. Det är ju bra jämfört med igår iaf. Nu ligger böckerna bredvid mig och jag ska ta tag i kompletteringsuppgifterna. Om Monk & Jocab inte ska till spädbarnsgruppen, då åker jag väl dit :) Hinner nog göra lite innan dess.

Heeejsååååläääängeee



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0