Dagen

Tog bussen till stan för att möta Monk & Jacob, hade dock inga busspengar insåg jag men mamma Lazar var min räddande ängel så jag kunde åka ändå :)

Åt buffé på China, mums :) Shoppade sen lite på stan och tog sen bussen hem till Monk.
Jacob fyller 1 år idag!!! Helt sjukt vad tiden går fort, känns inte som det var ett år sen de va på BB. Tänk, just nu, för ett år sen vid denna tiden hade jag fortfarande inte träffat honom! Läskigt.

Nu har jag köpt snus, skrivit ut arbetet som ska opponeras på imon, får göra färdigt opponeringen på tåget hem. Nu ska jag sno en cigg av mamma och gå ut och ta lite frisk luft och sen ska jag bestämma vilka kläder som ska stanna och vilka som ska med mig hem igen.. Sen bär det av till tåget :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0