Vår?

Helgen var full av sol, man trodde att snön skulle smälta. Men NEJ. Idag har det snöat stora flingor hela dagen. Tröttsamt. Så tog man självklart fel jacka, den utan luva.

Höll på att somna på föreläsningen. Tråkigaste på länge. Satt mest och ångra att jag inte va på alla föreläsningar förra veckan. Antecknade inte ett ord, orkade inte ens måla blommor för att sysselsätta mig.
Kvantitativ metod sucks. Nu ska vi skapa en enkät och hitta 10 personer som vill fylla i den och sen ska vi "diskutera" med dem om hur de uppfattade den. Alla kommer väl säga "den va bra" eftersom vi inte känner någon av dem om vi inte råkar hitta någon som är brutalt ärlig mot allt och alla. Då kanske man lär sig något av uppgiften iaf. Who knows.

Jaja, snart är jag hemma i Alingsås och får träffa både den ena och den andre som kan göra mig glaad :D Nu har jag ju ingen tenta jag behöver skriva eller plugga inför så denna gången kan jag nog njuta helt av besöket :)

Idag luktade folk ILLA på bussen. Blev illamående innan vi kommit halvvägs och när jag gick av var spyet nära. Förbannade människor. Om du är rökare med superäcklig andedräkt så kan du väl vara artig nog att tugga tuggummi när du åker buss? Om du har sprungit ett maraton eller något annat som får dig att lukta värre än ett förvaringsrum i en ishall kan du väl för fan springa den biten du har kvar hem istället för att ta bussen?
Örebro är en rolig stad, du ser alltid någon som ger dig leende på läpparna. Vissa har nog ingen spegel hemma.

Idag är Sanna inte positiv. Idag orkar hon inte. Hela vetenskapsskiten tar musten ur henne. Dessutom är hon arg över att hon inte får vara i Alingsås i mer än 4 dagar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0