Morgondagen

Imorgon börjar den nya delkursen, vilken verkar blir väldigt intressant, lärorik och rolig! Vi ska träffa våran nya lärare också, Torgny.

Sen måste jag till Swedbank och fixa nytt kontokort. Enligt mamma tar det 2-3 bankdagar innan man får nytt så jag får väl snällt vänta på kortet tills nästa vecka och ta ut pengar medan jag är där så jag kan shoppa lite sen. Kanske en sväng på Cubus :D
Ska till systemet också, är fortfarande tveksam till om jag ska dricka imorgon, är inte så peppad faktiskt. Vill bara att det ska vara torsdag, klockan 15.27.

Ska iaf gå runt lite andra affärer också, leta efter ett par snygga solglasögon och leta efter roliga saker till fotoalbumen på panduro eller en liknande affär som är väldigt rolig :)

Sen är det städning av hela lägenheten, det ser ut som  F A N, iaf i köket.





Haremsbyxa? Allvarligt Gina Tricot? Varför? Folk som går med såna byxor måste vara modeslavar som inte kan skapa sig en egen åsikt om vad som är snygg. Eller så har man helt enkelt dålig stil. Blä.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0