SOMMARLOOOV

Ja nu är jag leeedig från skolan till den 31 augusti :D WOHO.

Dagen blev bättre än väntat, läraren var sjuk så vi gjorde en mindre version av det  vi skulle göra och slutade vid 11 istället för 16! Inte kattpiss. Sen hem, grejade och åkte in till stan. Mötte Sara, Jocke och hans vän Adrian. Skulle rösta men röstoskuld som jag är så hade jag med mig helt fel kort och slängt det jag skulle ha. Fick då gå till rådhuset och få ett nytt.. Fick till slut röstat och då var det dags för fika :) Mycket mysig och trevlig avslutning innan alla skiljs åt.

Nu är det städning, diskning, packning som gäller. Och det viktigaste av allt: få alla Gilmore Girls säsonger från den stationära datorn till den bärbara...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0