Vanor

Kroppen har ställt in sig på att sova max 6 timmar, så när man somnar elva vaknar man 04 och är nästan klarvaken. Det va INTE kul, skulle ju sova till 10. Men efter någon timma eller två somnade jag, drömde en helgalen dröm och vaknade 09.55. Ganska okej.

Har precis installerat Antons webcam som han fick i julklapp. Ska vi se hur lång tid det tar innan de märker att det sitter något på skärmen! Haha. Söta familj.

En annan nackdel med att vara ledig är att man måste bestämma vad man ska ha på sig, när jag jobbar har jag ju bara 2 tröjor att välja mellan. Nu har jag en hel resväska. Bussen går om en halvtimma, får väl se hur detta gååår. Dagens ilands-problem..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0