ToDo

Har vart i skolan och träffat den förra gruppen, vi kompletterade projektarbetet vi gjorde eftersom det inte blev helt godkänt. Men nu är det fixat. Skönt att man kan checka av saker på den äckligt långa "att-göra"-listan.

Just nu funderar jag på att åka och handla. Men det är inte lockande att ge sig ut i kylan igen och åka buss till andra sidan stan. Kan lika väl göra det efter skolan imon, det enda som tar emot är att ta med shoppingvagnen till skolan, det känns lite mobbat. Haha. Men det går inte att storhandla utan den, armarna går ju av när man ska bära hem skiten, och det tar mindre plats på bussen med vagnen. Asbra.

Att det kommit nya avsnitt av one tree hill, gossip girl och house förstör min dagsplanering lite.. Men om jag skiter i handlingen ska det nog gå. OTH är snart färdigt, sen ska jag bannemej ta fram flyttlådorna. Jag förstår inte hur jag kan vara rädd för kryp ibland och ibland inte. Oftast är jag det när jag är själv, wierd. Men det är bara att ta på sig vantar och ta fram en efter en och skaka så eventuella små kräk ramlar ur. Sen är det bara att börja packa. Innan helgen ska vitrinskåpet vara tomt, sen vettesjutton vilken del jag ska packa..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0