RS

Kvällen blev lite omplanerad. Blev en sväng till skolan och Willys. Dock fanns inte boken jag skulle kopiera ur, hatar när folk gömmer eller felplacerar böcker. Va iaf duktig och gick till Willys istället för att ta bussen, wiho. Termobyxor eller knäskydd hade vart fint, knäna stelnar nåt så in i norden när det är kallt och ju längre man går ju mindre går de att böja. Inte rooligt.

Fick iaf handlat mkt och det blev inte alls lika dyrt som jag räknat med, härligt!!


Mindre härligt är efterlyst. Va nyss ett reportage om en man som attackerar gravida kvinnor och våldtar dem. SINNESJUKT. Jävlar vilka idioter det finns. Så länge det inte finns fungerande hjälp i Sverige borde vi fan införa dödsstraff. Jag blir så jävla föbannad.

Denna ilska ska jag bota med hjälp av Rod Stewart och läsning. Kommer kanske inte blir så mkt läsning utan mest nostalgitripp med Rod och tillhörande minnen ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0