Pluggpluggplugg

Jag tänker mkt på att plugga, planerar att jag ska plugga men sen blir det inte så mkt pluggande. Konstigt. Idag hade vi handledning om projektarbetet, eller ja, halva gruppen iaf. Alla frågetecken är utredda och det är bara att köra på. Idag ska jag påbörja både nästa veckas seminarieuppgift och nästa del på projektarbetet. Hoppas det slutar regna också så jag kan gå ut och gå.

Först ska jag gå ner till postfacket och kolla om jag fått kontraktet till den nya lägenheten än som jag ska skriva på.. Insåg häromdagen att jag inte ens kan adressen till den nya lägenheten. Haha. Snart är det ju dags att adressändra, flyttanmäla elen, beställa bredband.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0