Inte så god morgon

Det blir alltid kaos. Undra hur länge man skulle orka jobba på detta sätt? Igår tog jag ju på mig att jobba 7-16. Kommer till jobbet svettig som satan efter att jag glidit fram i snön, hinner knappt komma innanför dörren innan Lena hojtar "Anna-Lena väntar på dig, hon behöver prata med dig". Det tog ju inte en einstein för att förstå att hon ville att jag skulle jobba. Så det blev 7-16 + natten. Kommer somna som en stock och jag tänker inte ställa något alarm, så får vi se hur länge jag sover.

Börjar änna få lite dåligt samvete gentemot mina vänner nu. Har jobbat konstant i en vecka och det är inte slut än.. Men jag har planerat veckan ganska väl så jag ska hinna med det viktigaste typ. Ska bara informera vännerna om vad jag har planerat så de vet när de ska vara obokade ;) 
Blir jobb måndag dag, onsdag och torsdag natt. Så nyår spenderas på Tuvegården, who gives a shit typ. Högtider är inte min grej. Otroligt skönt att slippa jobba 7-16.30 på nyårsdagen iaf eftersom jag tog natten.

Nu ska jag läsa alla meningslösa statusuppdateringar på facebook, kolla mejlen och sen sooova. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0