Close

Gjorde dagen lite kortare. Skippade föreläsningen imorses. Vilket typ alla andra gjorde också, haha. Stackars föreläsare som blir utsatta för sånt..

Föreläsningen på eftermiddag om kriminalitet va intressant, inte så givande kanske men ändå intressant. Fortsättningen på torsdag är nog mer intressant hoppas jag. Efter skolan gick jag och Jocke hem till Fia, käkade och tjötade innan vi åkte till stan på möte med UMR. Det blev väldigt intressant och vi fick fram bra idéer. Jag kommer ju dock inte vara med på dem :( Snyft. Jag blir så engagerad men jag är ju i Alingsås hela våren och kan inte direkt vara med i det praktiska. Suck.

Funderar seriöst på att starta en lokalgrupp i Alingsås. Där behövs det verkligen. Frågan är hur många som kommer ställa upp och ta motstånd mot främlingsfientlighet? Det är inget krig jag tänker ta ensam..

Direkt efter mötet åkte vi hem till Fia igen och där va Sara, Jennie Gentiana och Emmelie. Tip och Johanna kom lite senare och det blev en härlig kväll med mycketmycket babbel om allt möjligt. Mest sociala problem som vanligt, haha. Vi är yrkesskadade innan vi ens kommit ut i arbetslivet. Va mysigt iaf :) Känns så overkligt att jag inte kommer träffa dessa människor varje vecka nästa termin.

Får se hur morgondagen blir. Ska träffa gruppen halv elva och sen är det seminarium. Funderar dock på att banga seminariet, kompletteringen är minimal och jag har redan gjort färdigt den typ. Blir nog att träffa gruppen, kopiera ur jockes bok och sen sätta mig i biblioteket och skriva på projektarbetet.. Låter mkt bättre än att slösa 3 timmar på ett seminarium om kommunikation och organisation.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0