Tillbaka

Det känns som att jag precis kom hit och nu ska jag åka igen. Men det har varit otroligt skönt att vara hemma några dagar :)

Bokhyllan är tömd, alla påslakan, örngott och lakan är tvättade, disken är ren, det är hyfsat städat, har precis duschat. Har dessutom hunnit prata med både Madde och Monk.

Funderar på om jag ska gå en sväng på stan och kolla om jag hittar någon jacka, behöver en regnjacka. Ska klä på mig och packa så får vi se vad klockan blir. Eftersom detta viruset som tagit över min kropp inte vill försvinna kanske jag ska ta det lugnt så jag orkar med helgen. Ska nog dricka ett glas c-vitamin!


Om 5 timmar är jag tillbaka i Alingsås, det kommer väl vara lika ohändelserikt som vanligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0