Icke sa nicke..

Det gick inte så bra att somna. Känner verkligen av baksmällan, känner mig obekväm i min egen kropp på något sätt, hur jag är gör känns det konstigt.

Låg och tänkte på tusen andra saker, vissa roliga och vissa tråkiga. Längtar tills nästa vecka; Jocke kommer på onsdag & jag ska förhoppningsvis till Varberg över helgen med Lisa :D Tror att vi har spikat det men ska ringa och försäkra mig om att det blev så och kolla så att inget står i vägen. Husvagn, Lisa, Ullared, kan inte gå fel!

Nu ska jag börja läsa en ny bok, den sjätte av de tio som finns i den serien. Är bara lite smått irriterad över att jag inte läst dem i ordning. Spelar inte jättestor roll men jag som har så dåligt minne ställer ju till det ännu mer för mig själv. Men jag lär läsa om dem böckerna några gånger i mitt liv så det rättar nog till sig!

För övrigt är det ju jättekul att cykeln står på jobbet = jag måste gå till Maxi, handla mat och sen gå till jobbet. Kan ju inte begära att mamma och Anders inte ska ta ett glas vin för att jag vill ha skjuts.. Jag tror jag ska inhandla den nya medicinen mot baksmälla, tänk om den funkar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0