Stolt

Ibland är jag så grymt bra. Mamma säger att jag är det jämt men hon är ju min mamma så hon blev skyldig att säga sånt sekunden jag föddes tills den dagen då någon utav oss inte längre är i livet ;)

Haha skämt åsido, jag har pluggat extremt bra de senaste timmarna. Den vetenskapliga studien börjar bli vääldigt intressant nu när man ska börja analysera. Blir så glad när det går bra, annars är det bara segt och jobbigt men nu är det faktiskt kuul :D
Får vara glad så länge det varar, snart är det dags att verkligen ta tag i vissa kompletteringsuppgifter och snart kommer ju även en hemtenta.. Men det kommer gå bra tror jag. Får börja ta med datorn hem till Alingsås varje helg jag åker hem och bli bättre på att avsätta tid till att plugga. Snaaart är det sommarlov!!

Nu ska jag fortsätta vara duktig vid den andra datorn och sen vara ännu mer duktig och lägga mig i tid + börja läsa en utan kursböckerna jag inte läst mer än innehållsförteckningen i :P


Godnatt på er :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0