Söömn taack


Tänkte att jag skulle sova en stund men plugg, mat, kalla fakta, big brother och annat onödigt kom ivägen.. Resultatet är att jag nu är tröött och funderar på hur sjutton jag ska hålla mig vaken till 5-6! Känner för att scrapbooka med jag orkar inte dra igång med det.. Blir alltid så när det går för lång tid emellan. En duktig studerande hade tagit denna tiden till att plugga, men jag tror inte jag kommer fatta ett skit. Känner mig en aning groggy. Att dricka cola hjälper inte, hade gärna vart kaffe-drickare nu.

Jobbet idag gick ganska snabbt. Har så svårt för att det är raka motsatsen till Tuve där man springer arslet av sig från arbetets början till slut typ. På jobb nr 2 är det mycket lugnare. Det är ju två helt olika verksamheter och båda är som de ska vara, bara svårt att gå från 110 till 20 typ. Man blir lika trött av båda konstigt nog.

Imon skulle jag börjat 21 men det är kris igen så jag börjar 16 och kör ett kvällspass innan nattpasset, kommer vara så otroligt skönt att sova på lördag! Ska sen orka mig till ishallen och titta på lillebrors föräldramatch, orkar nog inte vara med detta året men kul att titta på när grabbarna spelar mot föräldrarna :)

Detta blir ett inlägg om allt och inget känner jag. Behöver sysselsätta mig med något.
Nästa vecka blir de återigen en kort tripp till Örebro. Gruppen tyckte att vi kan köra opponeringen via mejl vilken är asbra för då slipper jag gå upp tidigt och ta tåget, kan istället ta tåget vid lunch, gå en sväng på stan och kolla om det finns några bra vinterskor eller någon bra jacka på rean nu.. Får planera lite i förväg.. På tisdag blir det 2 seminarier, ett extra då jag missade ett när jag va magsjuk, jippi. Nästa vecka blir ett jobbigt pussel med jobb+hemtenta+socialt liv. Får se hur det går. Tror jag lovat Monk att partaja på lördag, är dock mindre sugen på baksmälla och att en hel dags plugg försvinner.. Är däremot vääldigt sugen på Ullared!!

Nä, kanske ska sätta mig och sticka en stund tills jag kommer på något annat att göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0