Ner i stupen


Japp, första dagen på sista terminen är avklarad! Det blev som vanligt diskussioner kring uppgifter, böcker och studiehandledning strax efter introduktionen. Jocke blev en utav de två kursrepresentanterna som ska vara en länk mellan klassen, kursansvarige och sektionen för bla socialt arbete, haha. Kul för honom, eller inte. Jag är glad att jag slapp och att ingen var elak och nominerade mig!

Gick till bibblan och hämtade de böcker jag reserverat. Var så taggad på vägen hem, skulle kolla igenom studiehandledningen, beställa böcker och massa annat. Har inte fått gjort sådär jättemkt. Varför blir det alltid så när jag är här? Får inte gjort ett skit.. Blev så sur när jag tog upp stickningen och inser att en sticka fattas så jag kunde inte sticka. Jefla skit. Har säkert glömt den på jobbet.

Ska iaf laga mat strax, måste ha matlådor denna vecka för det finns inte mkt tid till att laga mat de kommande dagarna. Ser fram emot planringsmöten med UMR och ABF men samtidigt känns det som att allt händer på samma gång. Skola, jobb och UMR är i full rullning, det är bara att rulla med...

Bokade om min biljett på fredag, kl 07.10 går tåget. Vet inte varför jag bokade så tidigt. Hemlängtan kanske.. Måste ju hinna med möten hemma också så det är väl lika bra..

Nu ska jag lyfta på arslet och göra mat.. Får njuta av ensamheten medan den finns :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0