lek och bus


Är helt slut. Det är skönt att vara supertrött för att man vart igång så mycket men jag somnade en stund innan fyra och vaknade halv sex. Missade att ringa ett viktigt samtal.. Är sådär jobbigt seg nu och skulle lätt kunna somna om men jag kommer väl bli aspigg lagom tills att det är dags att lägga sig..

Igår va jag och hälsade på på ett boende inom psykiatrin, kommer nog inte bli att jag jobbar det. Samtalet jag missade att ringa idag handlade om jobb på ett annat ställe. Efter det fick jag hem till Monk och barnen, åt frukost, barnen sov en stund och sen gick vi ner till simhallen :D Första gången på länge som barnen satt i samma vagn och det gick hur bra som helst. Verkligen en lyckad dag, barnen älskar att bada! Blev en kort sväng i stan och sen hem till dem igen. på kvällen blev det att titta på A-lagsmatchen mot Vänersborg. Ballade ur lite smått och vi trodde att en utav våra bröt nacken men han klarade sig. Ruskigt läskigt.

Kom i säng för sent eftersom det va semifinal i junior-VM. Vaknade sen till liv och åkte till lek och bus-landet i Borås med Monk och barnen. Helt underbart kul var det! På såna ställen är Jacob så go när han får springa runt och vara vild utan att det blir jobbigt och går fel. Frida och dottern Gabriella var med också, superkul. Gabriella var vildare än Jacob och svår att hålla koll på, så otroligt snabb. Wilmus älskade det också. Trött och lite sjuk men hon va glad ändå :) Efter 4 timmar där va man helt slut. Längesen man åkte rutschkana, sprang runt i bollhav och lekte så intensivt. Dit ska vi åka igen!

Hade tänkt att jag skulle dammsuga och svabba ikväll eftersom jag inte orkade städa färdigt i söndags men har inte mer ork nu.. Blir till att slappa och ta det lugnt, får passa på när man kan :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0