Jobb


Sitter som vanligt och funderar på jobb och framtiden. Gick in på offentligajobb.se för att kolla vad som finns och då är det utlagt annons för sommarvikariet som enhetschef inom vård och äldreomsorgen. Klickar på den och läser kvalifikationerna.. Inser att jag faktiskt skulle kunna sommarjobba som chef, haha. Känns helt galet. Lite roligt att leka med tanken att vara chef på jobbet i sommar, va knepigt det skulle bli! Det konstiga var att det inte stod något om att man behövde erfarenhet av chefsposition eller ledarskapserfarenhet, erfarenhet från själva arbetet inom vården räckte tydligen. Känner mig lite kluven nu. Sista anmälningsdag är i mars tror jag. Hihi.

Har vart spyfri i över ett dygn nu. Jippi. Men det har slått om totalt, istället för att inte kunna hålla inne går det inte att få ut något alls. Varsegod, vet att ni ville ha den informationen. Kändes nödvändigt att uppdatera om mitt hälsotillstånd. Mår ungefär som vanligt alltså. Börjat ta min magmedicin nu, kanske lyckas ta den varje dag nu och börja leva ett fantastiskt sunt liv. Yeah.

Satt och gjorde ett CV på offetnligajobb och kom då på körkortsplanerna, det ska jag nu kolla upp lite närmare.. Sen kanske jag ska ta och plugga lite..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0