22

 

Dag 22 – Det här upprör mig

 

Människor. Jag kan störa mig på allt och alla på grund av allt och inget. Facebook är djävulen, folk gnäller och skriver så löjliga grejer. Jag stör mig på alla som fastnat på högstadiet och inte kommit någon vart, som lever kvar i en värld av drama och vill vara i centrum, som gnäller över sitt liv och tjafs med myndigheter. Jag stör mig på människor som mår dåligt läänge och inte tar tag i sitt liv eller ens försöker få det att bli bättre.

Men det absolut värsta är folk som pratar om hur otroligt bra de har det och hur mycket de älskar någon vän. Haha, ofta. Känns som om de försöker övertala sig själva mest. Allt är så bra, sen nästa dag faller allt samman, då va det nog inte så bra dagen innan heller, egentligen? Falskhet har jag aldrig klarat av, kan folk inte håller sig i mitten av att vara helt ärliga med hur jävla ”hemskt” allt är och ljuga om hur jävla ”bra” allting är. Då är jag nöjd. Eller så slutar jag använda facebook och läsa puckade människors bloggar, men det verkar ju tråkigt..



Nu ska jag gå och panta flaskor (det är bara colaflaskor :O), hämta referensbrev på jobbet och sen handla. Monica köpte en kolakaka till Jacob igår när vi var i Borås och jag hade glömt hur sjukt goda de är så jag tänkte baka såna, det är ju så enkelt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0