Rörigt


Allt känns så rörigt just nu. Vet inte varför eller vad det är som är rörigt men det känns som att jag har tusen saker att göra men vet inte ens hälften. Glömmer så mycket hela tiden!

Har spenderat mycket tid med Monk och barnen, helt underbart men samtidigt så blir man så trööött och frustrerad när det är trotstrotstrots. Tack gode gud för dagis. Vi fick några barnfria timmar och det behövdes verkligen.

Jag vill helst av allt sätta på tv:n, lägga mig i soffan och inte göra ett skit. Sen vill jag greja med inbjudningskorten till examensfirandet och massa annat. Men så ser inte schemat ut idag. Jag ska hoppa in i duschen, gå iväg till Nolby och ha ett "utredande samtal med barn" som ska spelas in inför nästa veckas seminarium. Jippi. Inte alls motiverad till att genomföra uppgifter som är meningslösa och pinsamma. Men det går som det går, bara att göra så gott man kan.

Sen är väl planen att umgås med Madde ikväll. Vet inte vad som händer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0