Dygn


Idag ska jag jobba mitt första dygn på nya jobbet! 10-10 och det är spännande och sköönt att få jobba. Har ju inte jobbat sen i mitten på januari typ. Kliar i kroppen!

Annars händer det ganska mycket. Sökt en lgh som jag antagligen inte kommer få, men det hade vart skönt med tusen kronor mindre i hyra och ändå ha samma yta som nu. Har börjat söka jobb, både inför sommaren och tillsvidare-jobb. Praktiken söker ju som sagt och jag pratade med en utav mina handledare som absoluut ville att jag skulle söka så nu är jag peppad :D Skrev ett personligt brev som jag tyckte att mamma skulle läsa och godkänna men hon har inte hört av sig. Får ringa henne sen när det finns tid. Hittat en hel del spännande jobb. Finns mycket socialsekreterare-jobb men inget jag är sugen på att söka faktiskt. De flesta kräver flera års erfarenhet och det är faktiskt bra, nyutbildade ska inte jobba med tung myndighetsutövning.

Vad jag borde ha gjort denna veckan var att läsa kurslitteratur, har inte läst en enda sida.. Är så omotiverad och trött på denna kurs. Den är så tråkig en kurs kan bli typ. Men det är bara att göra det.. Snaart börjar den nya kursen som kommer vara great!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0