Dag 25 – En första

 

Första lägenheten. Fantastiskt spännande! 27 mil ifrån familj och vänner satt jag i en lägenhet som dessutom var på landet, 2 mil utanför Örebro. Kände mig så fridfull och lugn. Det var våren 2008 och ibland när jag är stressad eller inte känner mig på topp tänker jag på tiden när jag bodde där. Kärlekslivet hade ju krånglat en del, det va känslor upp och ner och det var så skönt att komma ifrån, att vara 27 mil ifrån honom var det bästa som kunde hända. Då kunde jag äntligen börja bearbeta och för gott lämna den arga och deppiga Sanna som jag under en lång tid varit.

Att överhuvudtaget flytta så långt, helt själv utan en enda jävel i närheten fick mig att växa så mycket. Det var en stor tvåa och jag hade fyllt den med alla de nya möbler och grejer jag sparat pengar till under en lång tid plus de saker som blev över av mormor. Jag var så glad och stolt över allt jag fixat och att jag faktiskt hade köpt allt jag ville ha, själv.


         

En höggravid Monk & Niclas kom på besök en helg, typ en månad innan Jacob föddes.


         

Madde och Maria åkte med upp innan terminsstarten, sista helgen i augusti 2008 typ?


      

2 veckor senare kom mamma, Anders, Niklas, Pappa, Petra och Jonatan upp och det var dags att flytta till en annan lägenhet i Örebro :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0