Frisk luft


Idag har jag fått mycket frisk luft och det har varit skönt. Vid lunch var jag och Sara ute med hennes hund i 1 timme och promenerade i skogen, underbart :) Sen blev det lite gruppträff, vi såg fucking åmål och planerade lite för kommande uppgifter. Stekte sen goda pannkakor och flummade lite med Joachim.

Är så himla glad och flamsig idag känner jag :) Blev en till promenad med Sara och vovven nu på kvällen. Mycket diskussioner om allt från mattor till troende som försöker pracka på andra sin tro. Haha, jefla idioter. Hade ju en kille som ringde på hemma häromdan, tack gode gud för kikhålet så man slipper öppna och få en hemsk överraskning. Han hade kostym, portfölj och någon flyer i handen. Såg sen att han knackade på hos grannarna och sen att han lagt en flyer i min brevlåda med reklam för en träff där man kunde få svar på livets frågor typ.. Haha, ofta!

Blev ju ingen tripp in till stan igår eftersom jag inte somnade förrän 3 inatt, inte så smidigt att dricka en enrgidryck på kvällen tydligen.. Så jag kom inte upp så tidigt.. Nytt försök imon, till stan tidigt, sen tvätta, plugga och träna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0