Sur och vresig


Satan i gatan vad man kan irritera sig på saker som egentligen inte spelar så stor roll. Jotex går mig på nerverna. Till att börja med kan de tydligen inte skriva en ordentlig adresslapp och paketet har nu cirkulerat runt i halva Sverige i 2 veckor snart. Kontaktade dem idag igen och då får jag svaret "Hej! Jag ska omboka ditt paket nu, vart vill du ha det skickat?". God dag yxskaft, du ser våran tidigare konversation nedanför men ändå behöver du ställa frågan? Så för enkelhetens skull kan det väl lika väl åka till Alingsås då eftersom paketet lyckats komma dit 3 gånger. Utan att jag fått avi.

Loggar in på hemsidan för att se om det hänt något med paketet, då är det helt plötsligt inte "skickat" längre utan bara "mottaget". Nu kommer det som är som pricken över i:et : Eftersom de nu ändrat till mottagen så gäller inte längre min rabatt eftersom den gick ut typ förra veckan. pga jotex och postens tabbar ska jag alltså behöva betala mer pengar för saker jag beställde i augusti och skulle fått för länge sen. Det känns ju suveränt.

Nu vill jag gärna dra hela företaget + posten över en kant och säga att de är inkompetenta ... (valfritt ord som beskriver frustrationen). Men, det har aldrig krånglat innan, det är inga livsnödvändiga saker jag har beställt, jag är bara bekväm, van vid att det fungerar och allmänt sur över plugget.

Men, jag skickade faktiskt ett till mejl och ifrågasatte att jag ska behöva betala mer för en tabbe som de gjort. Lite gnällig får man vara, inte vara en konflikträdd svensk. Spännande.. Sen när jag väl får paketet är det väl något fel på det.


Kommentarer
Postat av: monica

Älskar dig gumman... ring om du behöver lite avbrott i pluggandet... självklart ska du inte stå för deras misstag stå på dig! Har klurat lite på din present och tror jag vetvad du ska få nu men du ska få tillfälle att få dig en önskan först :P skriv de du kommer på så kanske du får det :P love <3

2010-09-14 @ 15:26:45
URL: http://monicarydjer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0