Slappslapp


Blev riktigt dålig sömn i natt. När jag kom hem i natt och alkoholen började gå ur kroppen kände jag den hemska träningsvärken i axlar, bröst och överarmar. Tog därför ett tag att somna, svårt att ligga ner utan att belasta axlar, bröst och armar.. Fungerade inte att ligga på sidan eller på magen. Vaknade sen varje gång jag rörde på mig.

Har slappat hela dagen i sängen med datorn. Laddade ner en serie som är helt okej vid tillfällen som dessa då man bara vill glo på något. Jag och Jocke fick nyss med oss Sara och Patrik till pressbyrån för inhandling av lite (mycket) onyttiga saker. va så otroligt sugen på chips och dip så det fick det bli. Nu laddas en film som förhoppningsvis är nere lagom tills att dippen gottat till sig i frysen. Får passa på att njuta nu, blir kanske inte så många lediga helgen framöver.

Imon ska det pluggas, till stan och dela ut flyers och sen träna. Sen plugga mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0