Schvettigt


Det är så skönt när alla serier drar igång igen! Det stjäl tid från pluggandet men det är så roligt :) Idag började de nya säsongerna av Greys Anatomy och Private Practice också :D Eller ja, de började i USA igår men gick inte att få hem förrän idag.

Jag är helt genomsvett. Har dammsugit, diskat, städat, bäddat rent sängen och packat. Försöker låtsas som att jag är frisk men när svetten börjar rinna för att man anstränger kroppen liiite så är man kanske inte superfrisk. Man kan väl köpa receptfri hostmedicin? Mamma har alltid skött det där och jag vet att jag haft receptbelagd men det finns väl en mkt svagare som är receptfri? Även om den är svag måste den ju hjälpa, hatar att ha rethosta. Hoppas jag har nässpray hemma, klarar inte en natt till med täppt näsa.

Är iaf klar att åka, men bussen går inte förrän om en timma och 20 min.. Kanske ska plugga lite. Eller sticka lite mer. Ikväll är det hockey :D

Kommentarer
Postat av: Anki mamma till Milly

finns bisolovon recept fritt de hjälper mot rethosta :)

2010-09-24 @ 20:31:23
URL: http://mammamumin.blogg.se/
Postat av: Anki mamma till Milly

det stämmer bra det:) och du är niklas syster ?=) eller är jag helt fel ute nu ?

2010-09-25 @ 11:24:16
URL: http://mammamumin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0